Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 16 jun 04, 10:39
Opprinnelig postet av Stoffi
"Den tidligere Brann-spilleren er så vidt borti ryggen på Lund, men Brann-spissen får avsluttet fra relativt skrått hold før han snubler. Steinar Sørlie redder, og jeg våger å påstå at det er ingen som forventer at dommer skal blåse for straffe."

Meget dårlig reportasje, ettersom Lund IKKE fikk avsluttet. Ballen trillet i favnen til keeperen.
I tillegg, hele Brann Stadion forventet at det skulle bli straffe.


Hmm, for "hele Brann Stadion" er jo ikke partiske i sitt syn? eller?

Ikke vet nå jeg, men det var en av årets billigste straffer, men det går begge veier, hadde det vært Erik Hoftun som så hardt på Lund slik at han falt, ja så hadde det IKKE blitt blåst noe som helst...

Så saken står og faller på at det er forskjellsbehandlig i norsk fotball, noe vi dessverre ikke blir kvitt er jeg redd, vi må bare leve med det, og håpe at FFK en dag er det laget som blir behandlet med silkehansker...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340