Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 09 aug 09, 00:38
Endret: 09 aug 09, 00:44
Endret av: TheDude

Får vel mange mot meg her nå, men jeg ser ikke noe galt i det kovacs gjør. Skader er en del av fotballen og kovacs gjør det man skal og er opplært til, spille til fløyta går. Hadde tjukken en livstruende skade? Hadde han behov for akutt legehjelp? Nei, det hadde han ikke og jeg synes det er patetisk å se intervjuet med ham etter kampen der han står med tårer i øyne i sier at hadde vært flau over å spille på lag med Kovacs, selv spiller ham på lag med Eirik Bakke....

Fagermo er usmakelig uansett hva han sier, så der er jeg enig med resten her. Hadde dette her vært snakk om en annen spiller enn keeper hadde det ikke vært i nærheten av å få det samme fokuset.

En annen ting; fotballspillere filmer og hvilken garanti hadde kovacs for at ikke dette var tilfeller her? Dessuten klarer Oppdal å bruke krefter på å sparke ned Kovacs så helt død var han jo ikke....


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f