Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 07 aug 09, 11:27

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av denialsander

For meg virker intervjuet nærmest som en forsvarstale. Du har selvsagt rett i at dersom det finnes et konkret, negativt og ødeleggende miljø som han har kjennskap til - så burde han tatt oppgjøret på kammerset og ryddet opp.

Jeg har sett prosjekt- og bedriftsledere ta grep i situasjoner med negative grupperinger og miljøer (også eksterne). Det var ikke gjennom å få en "artikkel" eller "sak" presentert på intranettet for å si det forsiktig... ;)

Hvordan ta "oppgjøret på kammerset"? Angrepene kommer jo fra folk som er anonyme på nett...? men, du vet sikkert hvordan man får tak i disse også du som alltid har løsningen klar eller har sett eksempler på hvordan ting skal løses. Hvilken bedrift er du adm.dir. i?

Hvis han ikke tåler at drittunger og andre skriver kommentarer som han ikke liker under en artikkel i f-b.no, vi jeg påstå at han "maior in minor things" altså bruker mye energi på ubetydelige bagateller. Og at han er så hårsår at jeg tviler på hans evner. Men han har vel blitt misforstått av avisa og alle oss andreSmile

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340