Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 07 aug 09, 10:19

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

At Henriksen spiller et spill nå for å sanke sympati, er det jeg tror..!!!

Her har det nok foregått et "hemmelig" og skittent spill bak ryggen på folk, som visse personer er ytterst redde for at flere supportere skal få greie på, annet enn den lille "klanen". Derfor tror jeg Henriksen går rett i frontalangrep for å prøve å slukke flammene før det blir full brann.....

 

ALLE "spiller ett spill" for å sanke sympati hele tiden, det er livet. Det er ett faktum, at alle ønsker å bli godt likt.

Men at han går og håndhilser og prater med de som tross alt har sittet 15 timer i buss for å støtte laget. Det er noe jeg FORVENTER av en leder i en klubb som FFK. Det burde spillerene også gjort, og for alt jeg vet, så har de også gjort det. For makan til gode supportere det finnes det ikke for mange av. Selv hadde jeg ikke orket den lange reisen.

MEN jeg tenkte å lansere en liten ide for deg og spesielt en del andre, . Kanskje en del av dere blir brukt som såkalt "nyttige idioter" for den grupperingen som er imot ryddejobben til Henriksen, og kanskje tom en værre tanke, gjør det bare fordi de ikke liker personen R. Henriksen.  (nei, mener ikke at dere er idioter, det er bare ett uttrykk)

Vi så det med Morgan A. og jeg synes vi ser det igjen nå. Alle som ønsker å forandre noe, blir motarbeidet. TKK ble også det. Nå er ikke det noe nytt i ett stort selskap, men en lekkasje av informasjon skjer sjeldent tilfeldig. De plantes som regel meget bevisst av en eller flere mennesker som ønsker personlig å oppnå noe med å "tilfeldig" lekke noe til massen fordi de ikke evner å få viljen sin på "kammerset"

Det ser vi i kriminalsaker i politiet, innen politikken, og ja også i fotball-klubber. Sier ikke det har hendt i dine tilfeller Ziggy, det vet jeg ingen ting om. Men at det skjer med mange her inne det er jeg sikker på. Så det kan jo være en ide å få bekreftet såkalte fakta med flere enn en person før man går ut med det her. I alle fall om informasjonen er av negativ karakter. Kanskje prøve å fritte ut noen på den andre "fløyen" av saken det gjelder.

Og til en annen ting. Jeg tviler heller ikke på intensjonene til dere som driver dette nettstedet, den er av den gode sorten. Synes også artiklene deres er meget bra. Den kritikken dere kommer med er som oftest fulgt opp av forslag til annen løsning. Men det samtidig  betyr ikke innimellom kan komme med kontruktiv kritikk, for det tror jeg alle trenger for å bli bedre, eller ikke bli dårligere.

Det samme gjelder med ledelsen og spillerene  i FFK. Jeg mener ikke at en supporter skal være enig i ett og alt, men ensidig negativ kritikk hjelper aldri. Det bare forsurer arbeidstilverelsen og får ofte folk til å motarbeide dine meninger. 

Kritikk som er gjennomtenkt, og samtidig oppfølges av ett forslag til hvordan man istedet burde endre noe, pluss en liten dash med hva man synes gjøres riktig. Det blir oppskriften på kritikk som fungerer. Da vil personen eller personene lytte til din kritikk og som oftest ta den til seg og i større eller mindre grad gjøre det de kan for å imøtekomme dine krav.

Finnes ett fantastisk uttrykk på Engelsk: " You catch more flies with honey"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340