Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 05 aug 09, 10:49
Endret: 05 aug 09, 10:56
Endret av: Snæbbuss-aristokrat #78

Opprinnelig postet av Lemmy

Noen som vet når den skal rives?

FFK har jo ordna litt med dusjanlegget der, syns vel det er rart om den skal rives i nærmeste fremtid. Vil være utrolig synd, forresten. For det første er det masse historie der. For det andre benyttes treningsbanen av FFK og ungdomsavdelingen, pluss til noen kamper. Er en bra gressmatte der.

Fine bilder, Rasle. :-)

Du glemmer det "viktigste", banen brukes av FK Bror av Fredrikstad, hvor jeg er "spillende" - "trener", og som huser gamle storheter som Tor Trondsen og Vebjørn Hagen(som for øvrig dunker inn mål på bestilling om dagen)! hehe

Har ikke hørt noe om at den skal rives med det første. FFKs gamle banemann Tom Kristiansen jobber fortsatt flittig med anlegget, gresset er strøkent, i gardrobene har han snekkret benker til oss og jammen har han ikke fått varmt vann i det gamle dusjanlegget også! All ære til Tom for kjempeinnsats med å holde liv i den gamle stadion, noe han forøvrig gjør på frivillig basis. Du skal forresten være glad for at han ikke så deg Rassle, for da hadde han fillerista deg.Laughing Var innbrudd på stadion i våres(i klubbhuset) og det var han svært misfornøyd med.

Litt pr til laget mitt (Bror av Fredrikstad), vi har spilt på gamle stadion i år og det har vært en stor suksess, på det meste har vi vil hatt rundt 40 tilskuere på kampene. Vi har flinke folk (jenter) rundt klubben som står for kiosksalg, lager eget kampprogram og drifter supporterklubben(Brorskapet), så all ære til de jentene også, spesielt Mie og Knerten. I august kommer vi også ut med egen sang på singel, pluss noen bonustracks med supportersanger, skiva vil bli solgt på hjemmekampene. Har jeg vekket nysgjerrigheten, sjekk ut sida vår http://fkbror.webs.com

Red: Ligger forøvrig en del bilder av stadion(fra kampene våre) på hjemmesida under photos for dem som er interessert i det.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f