Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 aug 09, 14:57

Opprinnelig postet av tomroar

Det er vel ingen som sier han ønsker å gjøre det, men jeg mener at om ikke Aune ser noen ting så går det an for spilleren å si i fra.  OM spilleren ikke ser det heller , så finns jo media, når man får stryk karakter hver gang så bør man vel begynne å våkne. 

Anbefaler FFK spillerene og ledelsen i FFK  å lese Demokraten eller FFKsupporter.net etter hver kamp, slik at de ser hvordan de har spillt.

Fredrikstad Blad har vel store mørke briller på når kampen ses, det er vel mulig Aune har fått et par slike av FB.

Om jeg forstår deg riktig, så kan altså media og supportere på et debattforum overprøve FFKs trenerteam? Her snakker vi om folk som har holdt på med fotball hele livet sitt, har tatt kurs og utdanning kontra "vanlige" mennesker.

Om FFK-trenerne skal begynne å gjøre vurderinger utifra hva de finner i Demokraten eller på ffksupporter.net, kan de like gjerne ta sin hatt og gå. Da kan jo hvem som helst her inne ta over jobben, sikkert mange som hadde gjort det med en lavere lønn enn hva de som sitter der nå har.

Dette er rett og slett noe av det dummeste jeg har lest her inne på lenge (og det sier litt). Spilleren skal selv si i fra til treneren at han ikke er god nok om ikke treneren har sett det selv? Og om de ikke ser det selv, så bør de gå inn på internett og finne ut av hvem som er gode nok og ikke? Latterlig.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f