Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 02 aug 09, 14:21

Opprinnelig postet av bateman

En kortsiktig løsning som ville reddet klubben fra adecco spill, KTE har flere års erfaring med å unngå nettopp dette, i henholdsvis Moss og FFK. Han har også en "legendestatus" i byn så jeg tror stadion vil fylle seg opp og stå bak laget som aldri før.

Til neste år ønsker jeg Tom Nordlie på en 1års kontrakt, vi trenger en som kan riste daukjøttet ut av klubben!!! Eventuelt Rekdal type, Tysklandsskolen!

Argumentene dine KTE vil nok ikke være mye til hjelp. Aune er en ung og uerfaren trener. Med flyt og medgang behøver ikke det være noe problem, men i motgang blir nok spillergruppa om det er bra nok. Det eneste vesentlige KTE evt kan bidra med er erfaring og pondus. De yngre spillere vil nok ha respekt for ham. Men det er ikke sikker de spillerne som har trent under ham tidligere har det, med unntak av ramberg og PAC.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f