Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 31 jul 09, 10:31

- Noe skje på trenersiden, og Aune degraderes. Har sansen for Aune jeg og tror han blir en bra trener på sikt. Men fortsatt er det bare i munnen.....

- Staw har jeg også sansen for, men nå må unggutta tre til siden og være fornøyd med den erfaringen de har fått. Så får de trene hardt videre, for at de blir gode keepere er det ingen tvil om.

- Barsom.....Hva skal en si ? Synes ikke han bør være i troppen engang. Avsluttet kapittel...

- Wehrman har vært litt opp og ned i det siste....Men gi han tilbake kapteinsbindet, så tror jeg han vokser litt med det og blir viktig utover høsten.

- Kjør Martinsen ut på høyreback resten av sesongen, Ophaug og Piiroja i midten ogThomassen på venstre. Flytt så Askar og Wallace ut på kantene.....Kvisvik bør også hvile litt, da både kondisjon og pasningsben svikter litt.

- Så får vi håpe den spissen kommer, men da blir det en kabal.....Borges ned på midten, men hvem skal ut da ? Det beste hadde nok da vært å flytte Everton ned på høyresiden, og satt ut Askar da han heller ikke herjer for tiden.

- Men det viktigeste grepet som bør gjøres etterhvert er å fjerne Runar Henriksen, FFK som klubb er ikke tjent med å ha en slik person i systemet. Samtidig bør de svelge en hel kamelfarm og be TKK komme tilbake. Den feilen som ble gjort der, er noe av den verste feilen som er blitt gjort på mange år......Desverre kan det bli sånn, når maktmisbruk blir utøvd !!!

- Får håpe de beholder plassen, men da skal det bli opprydding både i administrasjon og spillerstall !!!!!

 

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340