Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jul 09, 23:08

Opprinnelig postet av Bedreviteren

Greit at ikke TFA kan score mål, redde keepertabber, jobbe for spillerene osvosv... Håpløs argumentasjon. Hvis ikke han får spillerene til å prestere er han ikke rett mann. Hvis en skal tenke sånn, kan jo hvem faen som helst være trener da? Aune får tydeligvis ikke det beste ut av spiillerene, og spiralen er negativ etter er at han tok over.

   Og hva har han som hovedtrener? A laget til Lisleby....

Enig, som jeg sier hovedtrener har hovedansvar. Det er tulletet å argumentere med at trenere ikke kan løpe for spillerne.  Dessuten er såkalte grep trenere tar under kamp, en veldig liten del av det å være trener.

Når hovedtrekkene er at laget underpresterer, for hele Norge ser at FFK underpresterer nå. Ja da er det treneren som må ta ansvaret.
Nytter ikke lenger skylde på skader, bråk med TKK, keepertabber eller misnøye pga bosmanspillere uten kontrakt. Alle unnskyldninger er nå brukt opp.
Jeg har nå vanskelig for å se hvorfor dette skal snu før en ny trener er på plass?

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340