Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jotjar

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jun 03
Innlegg: 49

Lagt til: 16 jun 04, 11:26
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Til stoffi: Hvis den straffen til Brann var helt grei så tror jeg vi kommer til å ha 3-4 straffer i snitt pr. kamp om lista skal ligge der!

Det går ikke ann av en dommer å gjøre så grove feil som å dømme straffe og vise ut FFK`s beste spiller(i den kampen) når det er Lund som halveis bommer på ballen og tryner i neste moment! Så grove dommerfeil fortjener ingen å få mot seg, hvert fall ikke FFK som har hatt 70-30 dømming mot seg helle sesongen! Begynner å bli ganske oppgitt over det.


Antall straffer hadde pr kamp hadde vært mye høyere, skulle du dømt for ting som skjer på dødballer. Dette er en anderledes situasjon, og det er liten tvil om at Helland bruker ulovlige midler for å hindre Lund i å skyte. At du som FFk-supporter opplever situasjonen anderledes enn den faktisk er, er helt forståelig, har en tendens til sånn selv når det gjelder eget lag:) Men feil er det fortsatt.

Jeg har til gode å se annet enn høydepunkter fra FFKs kamper i år, og kan derfor vanskelig kommentere den generelle dømmingen i lagets kamper. Men det er ikke akkurat uvanlig at de dårligste lagene er de som får flest avgjørelser mot seg. Om man da tror dette henger mest sammen med kvaliteten på laget(Og da at man er mer "avhengig" av å måtte bruke ulovlige midler), eller at dommerne bevisst dømmer mot FFK, det får man velge selv.

---------------------------

*The Worlds Most Promising Cowboy*


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f