Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 jul 09, 08:38

Opprinnelig postet av Knuty

Wiig har 10 scoringer i Adecco, Kvalheim har 11.

Jaja, Så rakk Kvalheim hattrick i den kampen jeg ikke hadde med når jeg så statistikken... :) Poenget mitt er uansett gyldig: Om han leder med ett eller ligger to bak Wiig, så er det ikke nødvendigvis slik at han er den spissen vi behøver - akkurat som at Martin Wiig ikke var den spissen vi behøvde når han var hos oss.

Jeg er også klar over at det er tilnærmet umlig å finne en spiss som er målgarantist (akk, hvor mange ganger har ikke denne diskusjonen vært oppe), uansett hvor mange mål en spiller har for en annen klubb, i en annen divisjon, i et annet land, osv, osv, og at det vil være en sjanse å ta uansett hvilken spiller vi kjøper.

Jeg er egentlig ikke spesielt misfornøyd med spillerstallen vår, jeg. Det er mer enn gode nok kvaliteter i laget til å heve oss betraktelig. Det er snarere snakk om å få huet ut av medisinskapet og klare å få spillerne til å fungere som et lag som har trua på å vinne - som vi hadde ifjor, da det meste gikk på skinner.

Forøvrig var det flott å se Evertons mål igår. Det var vel omtrent det eneste lyspunktet. Jeg er iallefall glad for at vi har fått på plass en ny keeper, ettersom Staw igjen viste hvorfor han og Erik behøver en erfaren konkurrent som kanskje kan bidra til utviklingen deres...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340