Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 21 jul 09, 16:05

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Utfordrinen man har med unge spillere er om man skal gi dem tid til å se om de kan utvikle seg til å bli TL spillere.

FFK hentet og kvittet seg med Martin Wiig i ung alder. Dette er en spiller som har utviklet seg videre, og det vil ikke overaske meg om han blir en hit i TL om få sesonger.Trulsen kan få samme skjebne om han har den motivasjonen som er nødvendig. Riktignok har han tilsynelatende hatt en stopp i utviklingen de siste sesongene, men det er ikke dermed sagt at han ikke ta nye steg. Det handler bare om tålmodighet og motivasjon hos spilleren selv. De mest målscorende spissene i TL har de siste årene vært nærmere 30 år i snitt så Trulsen har god tid. Spørsmålet er om FFK har den tålmodigheten som trengs.

 

Er veldig enig i dette. Jeg mener at Trulsen ikke har fått reelle muligheter til å tilpasse seg et høyrer nivå. Derimot ser vi at unge utenlandske spillere får flere muligheter til å vise seg fram, man må også spørre seg om hva disse har levert på banen, og tilført laget. Fofana er vel et godt eksempel her.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340