Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bratwurst

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jun 04
Innlegg: 5

Lagt til: 15 jun 04, 16:19
"
Opprinnelig postet av jashin


Fikk forøvrig ikke noe særlig byfølelse i Bergen heller når vi måtte gå fra News (er det i sentrum? -virket ikke slik) til stadion. Håpløst å måtte gå flere mil for å komme dit. En stadion skal ligge i bykjernen. Maks 5-10 minutter å gå fra midtpunktet (sentrum) definert som der hvor folk møtes for å ta en øl før kampen.
"

For oss er Stadion der den ligger pr idag hellig grunn. Husk at anlegget har stått der siden 1919. Vet ikke helt hvor dere har gått eller hvor fort dere har vandret, men jeg bruker effektiv 25 minutter på de 3 kilometrene opp til Stadion. Dersom dere er tidlig ute og bestiller har jeg et tips til dere neste gang dere spiller i Bergen: Book dere inn på Danmarkskroen, 10 minutters gange fra Stadion, med tilhold midt på Danmarksplass. Stor og romslig pub med uteservering. Og News ligger så og si i sentrum i og med at du har Torgallmenningen rett ved. Kronstad der Stadion ligger er vel å regne som sentralt i og med at det ligger i Bergensdalen.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f