Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kriss_79

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 jul 09
Innlegg: 3

Lagt til: 17 jul 09, 18:32

Opprinnelig postet av Jepmaster

Stadion deres tar 27500.

Kan ses på www.worldstadiums.com

 

 

Jeg kjenner Lech og polsk fotball. Stadion til Lech skal være EM-vert i 2012 og er dermed under ombygging til 45.000 tiskuere. På grunn av ombyggingnen spiller Lech sine kamper på stadion i Wronki som tar kun 6500 plasser tror jeg.

 

Jeg tror FFK vil få det tøft i denne kampen. Midtbanegeneralen og landslagsspiller Murawski er riktignok solgt, men Lech spilte meget godt i europacupen i fjor og satser stort på dette i år også. Den karismatiske trener Smuda er borte i år, det kan være en fordel for FFK da han bygde opp dette laget i flere år. Under hans ledelse var Lech kjent for å spille meget offensiv fotball og "overrasket" ofte motstanderen med dette. Selv om laget ikke vant serien ifjor ble det på folkemunne sagt at det var ikke Wisla Krakow som vant serien, men Lech Poznan som tapte den. Mange kalte Lech for den "moralske" vinner av serien på grunn av meget underholdende fotball. Så for de av dere som tror dette blir en kjedelig kamp, glem det!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f