Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Eguren

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 09
Innlegg: 25

Lagt til: 15 jul 09, 23:46

Jämförelsen med kor och annat haltar lite. som jag påpekat tidigare har jag norskt blod i mig och har tillbringat många år i norge. Inte en enda gång har folk ätit säl. Hmmmm. Dessutom att klubba sälungar är ju inte riktigt samma sak som att avliva kor. Frågan om hur det går till också. Synen av hur det klubbas säl är inte vackert jag lovar dig.

På din fråga; Ja det tror jag! Men det spelar ju ingen roll, finns det en klausul så ska man, fast motståndaren inte anses hålla sin del, hållas. Bryts avtalet så kalla in jusrister istället. Är det så jäkla svårt att förstå?

Sedan kan ju du svara på min fråga; Vad har du för teckning av att Hammarby inte har betalt för att det ska finnas dålig ekonomi i klubben?

Själv är jag ganska säker på att FFK har gjort detta för att dom vet att Hammarby har fått in pengar från försäljning av Davies, Chanko och Zengin bland annat. Då struntar dom i klausulen. Vore det så att dom verkligen har rätt till pengar så hade det ju varit enkelt att stämma bajen på pengar. Men nej då ut i pressen bara. DET får mig att undra om ni ska ha en krona ens.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f