Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

heiaBRANN!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jun 04
Innlegg: 2

Lagt til: 14 jun 04, 01:15
Opprinnelig postet av thomkat
Til SK Brann: hva kan en forsvarsspiller gjøre hvis en ikke har lov til å hindre en angripsspiller å score? Skulle Helland ha flyttet seg? Han var jo ikke i nærheten av å felle Lund, han tryna jo selv.

Det blir nok en grusom hevn når vi møter dere til høsten her i Fredrikstad, da vil mange blø tipper jeg.

:ffk::ffk::ffk:


Hehe...
Han "tryna" ikke selv du...
Men etter å sett høydepunktene på tven så må jeg innrømme at det var et straffe og rødt kort på sinnsykt tynt grunnlag. Men seieren var fortjent for det. Kanskje ikke 4-1, men 3-1. Kommer vi til å blø når vi kommer mot sverige til høsten? Hehe... Nei du skulle vert på stadion(Brann stadion) i dag du... I den ene svingen var det noen ffk supportere som sto og jublet etter 1-1. Dustet plassert da. Setter seg midt blant brann supportere og jubler... Dere er ikke smarte, har vel blitt litt for mye svensk på dere der borte. Så det som skjer er at 3000-4000 BRANN supportere som sitter i den svingen reiser seg og synger "Ut med pakket!" og peker og skriker til dei stakkars ffk-supporterene(som jeg forstod ikke var ute etter noe bråk eller annet level), før politiet må få kontroll og ta med seg disse ffk supporterene vekk. Nei og nei. Si det der høyt du. Lover at det blir bråk da...

---------------------------

Brann è BEST! Og FFK må holde seg til bunnfotball i 1.divisjon!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340