Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 jul 09, 14:23

Nå må du ta det litt med ro her, jambo.

Det er langt fra på noen måte bevist at Anders Grönhagen har noe alkoholproblem. Det er etter hva jeg har forstått veldig mange som spekulerer i det, men det er svært få som vet den reelle årsaken til at Grönhagen er sykemeldt.

Men jeg er enig i at han har gjort det litt dumt for seg selv. Skal ikke påstå at Grönhagen var full på den treningsleiren, men det kan se slik ut på videoen på FB og det er også hva jeg har fått høre fra enkelte. Den første sykemeldingsperioden løste FFK og Grönhagen på en glimrende måte. Det var full åpenhet rundt det, og egentlig ingen spekulasjoner i det hele tatt.

Når Grönhagen, som virker å være en klok mann, da blir sykemeldt igjen, burde han ha tatt disse to situasjonene i betraktning. Han visste nok på det tidspunktet at det gikk rykter om at han skulle ha et alkoholproblem. Han hadde også sett hvor godt det fungerte ved forrige sykemelding.

Da burde han lagt to og to sammen, og fått fire. Isteden fikk han masse spekulasjoner, noe som hverken gavner ham selv eller klubben. Det er muligens ikke så lett å ta slike avgjørelser når man ikke har det så lett på det personlige plan, men han stilte da likevel opp til et langt intervju med FB før han tok fri.

Uansett så blir det dumt å hardnakket påstå at Grönhagen er en alkoholiker. Det er det de færreste her inne som vet, om det i det hele tatt er noen. Om Grönhagen har et alkoholproblem så skjønner jeg at han ikke vil gå ut med det. Fullt forståelig. I tillegg så er det isåfall en trist sak for både ham og hans familie, og syns enkelte bør ta det med i betraktningen når man omtaler ham.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f