Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 14 jul 09, 16:04

Min mening er helt klart å beholde Everton. Han gjør ufattelig mye bra. Han løper mye, utrolig flink til å ta imot og holde på ball og skaper veldig mye på egenhånd. Nei, han scorer ikke mål...enda. Men kan vi virkelig forlange at en spiller som kommer fra et helt annet kontinent begynner å putte med en gang? Avslutningsteknikk går ann å lære og det tror jeg Everton er villig til å jobbe for å bli flinkere på.Se på hvordan han spiller...selv om han ikke har scora mye, så fortsetter han å prøve..det synes jeg er veldig positivt.

Hvis du skal se på spillere man kan sammenligne han med...noen nevner alanzinho, selv vil jeg heller dra sammenligninger til f.eks Diouf (begge to) på Molde. De har vært i klubben i ca 3 år, og først nå vist seg til å være måljegere. Tarik er et annet eksempel...gikk vel et drøyt år før han i det hele tatt var i nærheten av scoring. En relativt ung spiss som kommer fra en helt annen spillestil kan man ikke forvente at scorer bøttevis med en gang.

Selvfølgelig synes også jeg prisen er litt høy, men får vi virkelig noen bedre til den prisen. Tviler MEGET sterkt på at vi får noen målgarantist ala Rade Prica til den prisen. Litt coaching og godt samspill med Celso (som i mine øyne er verdt hver eneste lille krone) så tror jeg de sammen kommer til å gjøre veldig mye godt. Om Everton scorer måla, eller skaper masse rom og gir assist til Celso er ett fett for meg også.

Kort sagt : Everton har fotball i kroppen. Ting som er vanskelig, om ikke umulig å lære seg. Avslutningsteknikk, og samspill med andre går fint ann å lære seg og jeg tror at Everton kommer til å bli stor i norsk fotball...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340