Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 14 jul 09, 14:24

Det bør ene og alene være et lønn-pris spørsmål om FFK velger å satse på Everton.

Problemet slik jeg ser det er at alt for mye av det offensive også avslutningen blir lagt på hans skuldre.

Han er etter min mening det man i gamle dager mer kalte en indreløper enn en typisk midtspiss. Stor arbeidskapasitet, flink til å få med seg ballen framover, men mangler en goalgetter ved sin side.

Derfor etter min mening behold Eveerton og forsøke å  kvitte seg med Gardar og Tegan (dersom mulig).

Har troa på samspillet mellom Borges og Everton framme vil resultere i mange mål,. Hvem som scorer er likegyldig, men jeg tror Everton vil være involvert i mage av dem.

PS tror iallefall på Adecco dersom FFK velger og satse på Dominic og Trulsen ispedd Tegan.

Det FFK trenger mer en habil midtstopper ved siden av Raio, og en midtbanearbeidshest som også kan benyttes på kanten(e). kan også dessverre se ut som om FFK trenger å leie en rutinert keeper ut sesongen, så langt har FFK tapt 7-10 poeng pga keeperne. Faktisk skillet mellom bunn og topp 6.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340