Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 13 jul 09, 23:14

Er så fordømt sikker på at han ikke blir noe bedre hvis vi kjøper han. Like sikker er jeg på at hvis en annen klubb henter han, så begynner han å score i bøttevis. Tenk noe så surt som om Odd Grenland henter han etter sesongen og han slår ut i full blomst. FFK har da brukt halvannen sesong på å akklimatisere og optimalisere en spiller for Tippeligaen for en annen klubb, uten å få en dritt igjen for dette.

Hadde vi hatt en skikkelig målscorer ved siden av, så skulle jeg gjerne sett Éverton videre i FFK-drakta, men når det ikke finnes en spiller av målteft (vel, foruten Borges), så bør pengene prioriteres annerledes. Éverton har et teknisk register få andre forunt i Tippeligaen, men slike spillere finnes i hopetall i Brasil. Éverton er bare en spiller i en grå masse av lignende spillere fra Brasil. Det finnes garantert bedre signeringer fra det landet som er billigere. Det må bare gjøres grundig research der borte først.

Stabæk hentet vel Alanzinho fra en eller annen bakgårdsklubb der borte og betalte vel 200 000 kroner for han? Éverton er ikke det beste vi kunne funnet i Brasil for disse pengene.

Bruk pengene vi sparer på denne signeringen og gjør en skikkelig research i Sør-Amerika. Vi vil finne bedre og billigere spillere der enn Éverton. Ettersom han mangler både overblikk og avslutningsegenskaper, så faller han mellom to stoler. Hadde han hatt en av delene, så ville ha vært verdifull å ha med videre.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f