Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 13 jul 09, 13:14

Skjønner ikke at folk kun henger seg opp i målvakten. Sist sesong før lasse ble skadet var han regnet som en av de beste i TL. Noen inkludert semb snakket om at Lasse burde på A-landslaget og at han var den mest stabile målvakten i TL. Nå som det går dårlig for laget er det kun målvaktene som blir hudflettet. Det er aldri lett som målvakt å stå som bakerste mann når resten suger forran deg. En målvakt er aldri bedre en det de ute på banen gjør han. Når de ikke gjør jobben sin godt nok blir det umulig for en målvakt å gjøre det bra. Det med tillitt går også andre veien. Forsvaret må stole på at målvakten stopper skuddet, men målvakten må også stole på at forsvareren blokere det ene hjørnet slik at han kan konsentrere seg om det andre og ikke begge og dermed bli stående på halv distanse.

Poenget mitt er at jada målvaktene har vært dårlige, men hvorfor. Jo fordi laget gjør det dårlig og da er det ikke lett å som målvakt å briljere. Tro meg med en gang laget fungere som det skal så fungere også målvakten. Det er nå bare snakk om at det må løsne for gutta.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340