Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 13 jul 09, 00:56
Endret: 13 jul 09, 08:09
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av Jens Henrik

I bunn å grunn holder det faktisk kun å lese resultatet på tekst-tv.  Vi kan ikke gå gjennom en hel sesong å komme med samme tette unskyldninger for hver kamp.  "Vi spiller ut motstandern, men de skorer på noe som ikke kan klassifiseres som sjansjer" eller "dommern dømmer aldri straffe".  Fakta er det at mål preger og avgjør kamper.  Slike sitater som jeg henviste til over, ja det er veldig vanlige unskyldninger for lag i motgang, fordi disse situasjonene blir så tydelige.  Men tro det eller ei, vi ble faktisk bortdømt, og tapte kamper vi førte i forrige sesong.

Deg om det, holder ikke for meg ihvertfall. Enig i at man ikke kan gjemme seg bak den typen unnskyldninger i all evighet, men det hadde sett mye mørkere ut hvis man hadde blitt utspilt gang på gang. Det skjedde sikkert i fjor også, men i og med at vi tapte seks kamper på hele sesongen så kan det ikke ha vært veldig ofte. I fjor var det vel heller tvert imot vil jeg tro. Siden du nevner fjorårssesongen: Vi har nå sluppet inn ETT mål mindre enn i vi gjorde i hele fjor, samtidig har vi scoret 17 færre enn totalen for i fjor, ingen hyggelig lesing. Når vi vet at FFK har hatt spillemessig overtak i de fleste kampene sine så kan det jo ikke være tvil om at det er foran begge målstrekene at problemet ligger. Hvis du ikke har noen interesse av å se bak resultatet så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å bruke tid på et diskusjonsforum, da er det jo ikke rom for diskusjon, fasiten vil da være; Sandefjord er det beste laget for de scoret flere mål enn motstanderen.

MOD: Fikset siteringer


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f