Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 13 jul 09, 00:17

Stallen skal jo i utgangspunktet slankes, noe som må være av økonomiske årsaker.  Hvorvidt denne slankingen av stallen er så lurt i forhold til det sportslige er jeg usikker på.  Dersom man skal ha 18 utespillere er i hvertfall ikke stallen bred nok til at skadesituasjonen skal være som i dag.  Men igjen, har man ikke råd til å drifte flere spillere må vi nok stikke fingeren i jorda, og erkjenne at særlig større stall vil være umulig å inneha.

Jeg håper over alt at klubben klarer seg, både sportslig og økonomisk, men et eventuelt nedrykk vil i hvertfall være drepen.  Et budsjett i tillegg som inneholder salg av spillere for flere millioner (vet ikke hvor mange), vil være en kombinasjon som kan ta totalt knekken på klubben.  Det var vel Wallace som var ment skulle selges, men det kan vi se langt etter nå som han har vært skadet stort sett hele sessongen.  Så kombinasjonen med nedrykk og stort underskudd på driftsiden er absolutt ikke fremmed.

For å unngå nedrykk kan økonomisk doping være eneste mulighet for at Tippeliga-kontrakten også skal sikres i år.

Det er i hvertfall på høy tid at hele klubben ser alvoret i situasjonen vi er i.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340