Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 10 jul 09, 23:15

Opprinnelig postet av Lemmy

Lårhøne er faktisk en ganske undervurdert sak. De fleste tror det er relativt ufarlig, men det kan være litt alvorlig om den er hard nok. Men som oftest er det ikke alvorlig i det hele tatt. I alvorlige tilfeller kan man faktisk være ute et par uker.

Det avhenger egentlig helt av hvor hard smellen var og hvordan behandlingen foregikk. Om FFKs medisinske personell har fulgt RICE-prinsippet(noe de med all sannsynlighet har), så regner jeg med at Kvisvik er helt frisk igjen. Det tipper jeg, ettersom han spilte mot Odd. Kampen kom likevel så tett etter Brann-kampen at muskelvevet sikkert ikke var helt reparert, derfor tok de nok ikke noen sjanser.

 

 

Helt enig Lemmy. Tommel opp.  Du uttaler deg som om du skulle ha studert idrettsmedisin eller i det minste idrettslære på videregåendeSmile.  Imponerende med tanke på din unge alder.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340