Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 09 jul 09, 22:02

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Patrioten

Kan du gi meg en grunn til hvorfor det skulle snu? Nå er det krise i klubben.

Taper mot Odd, som er en av liganes beste hjemmelag, til tross for at man spillemesig er best. To uheldige inngripener av Bråthen/Staw er den største forskjellen mellom lagene.

Krise?

Ikke bruk ordet uheldig når du nevner Lasse, han er dårlig.

Er det ikke krise når vi ligger et poeng fra kvalikkplassen?

Ja da var vi der igjenn, selvfølgelig er Lasse dårlig:-)

Sett på målene og kampen i dag, Erik feiler på første målet, men feilet også flere ganger i feltet. dette er noe både han og Lasse vil gjøre flere ganger. Ikke noe galt i det.

Lasse sitt mål, går i gjennom muren noe som nok gjør at lasse får en lei utgang på skuddet. ikke feil og ikke prøve holde skudet er hardt og retturen går i riktig rom, Men hvor var forsvaret der, de sto og sov.

Dette er ingen keepertabbe,

Men forundrer meg mer over at de kan kjøre en kamp uten å score ( sikkert keeperfeil dette også)

Også forundret over at forsvaret i blant sovner så dålig som keeperene er, skulle tro det skulle vært motsatt.

Men nå kan jo ikke jeg noe om fotball, heller ikke keepere og det arbeidet de gjørInnocent

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340