Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 07 jul 09, 16:12

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Noe som er litt på siden, men ett lite spark til den samme gjengen i markedsavdelingen:
Hvor blir det av nettbutikken?
Man kan ikke klage over lave inntekter når man ikke en gang klarer å få opp en enkel nettbutikk!
Om det tar tid og koster penger kunne i det minste ta i mot bestillinger på e-post. så kunne selgerne deres pakket og sendt varene i posten.

Enig, det er helt håpløst. Har sendt e-mail til dem og spurt om status og hvordan jeg eventuellt kan kjøpe noe uten å reise til Fredrikstad, men de gidder ikke engang svare.


Jeg fikk dette positive svaret fra markedssjefen i dag:

 

Nettbutikken til vår supportbutikk Aristokraten er dessverre nede, og har vært det nå en periode.
Men det er mange mulige løsninger for å handle FFK utstyr i påvente av at den blir aktiv igjen.
Dere kan ringe direkte til Aristokraten på tlf 69301000 og bestille direkte derfra, ellers så tar vi gjerne mot bestilling på mail hit og håndterer bestillingen herfra.
Du kan se et utvalg FFK produkter på www.aristokraten.no under Produkter.
Vi er glade for alle røde og hvite supportere rundt i Norges land, og setter pris på støtten!

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f