Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 02 jul 09, 16:17

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Men det kommer vel av at du begynner å bli for gammel for stedene, og ikke greier å ha det morro lenger. Lykke til med den kommende 40-årskrisa!Wink

Heldigvis ett par år til, men jeg frykter den mindre enn årene med kviser, usikkerhet og mangel på sosial omgangskrets, også kalt ungdomstiden Wink

Opprinnelig postet av schpa84

Blir bare irritert over at man påstår at alle jenter som henger på tiger er uintelligente, og det med iq var det ikke jeg som tok opp. Det var KeJ som gjorde det.

Gjorde jeg??? Alle??? Jeg bare hintet litt om at det er der du finner majoriteten av de Cool Er det noen som generaliserer her? Jeg kan ikke huske å ha nevnt at alle jenter på Tiger Tiger er dumme... Kan faktisk ikke huske å ha sagt at noen er dumme jeg da

Opprinnelig postet av FFK1903

Uten å insinuere noe som helst: Også folk med høy IQ kan være dumme som ei bøtte med møkk. Intelligens trenger med andre ord ikke kun være resultatet på ei prøve. Vi har også emosjonell intelligens (Emotional Intelligence Quotient for deg som skriver så mye engelsk).

Hmm, spørs om ikke noen kan, jeg sier kan, komme til å føle seg veldig truffet nå. Jeg som var overbevist om at Iq var relatert til vekttall og posisjon i nærinslivet... Fanken også, nå må jeg begynne å revurdere...

Opprinnelig postet av ffkmufc

Moro at folk her inne skjønner litt tull.. Bra at ingen blir sinte for ett litt morsomt innlegg om skostørrelser og sånt.

Jeg har lavere iq enn sko jeg, men jeg har sinnsykt store sko da..

Jeg har også dårlig selvbilde, for nå tulla jeg litt

Spørs om noen skjønte det... Her skal man male fanden på veggen samme hvor ironisk man måtte velge å være Cool

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f