Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 02 jul 09, 06:43

Opprinnelig postet av Plankekæll

Peter Ijeh. 33 år eller noe? Altfor gammel. I tillegg har han høy lønn, og er veldig opp og ned i prestasjonene. På sitt beste en klassespiller, på sitt jevne er han helt ordinær. Tror ikke dette er noen god løsning.

Er nok enig i konklusjonen din, at Ijeh neppe er en veldig god løsning. Utvilsomt er han for dyr, så det stopper vel egentlig der.

Men det til side, så er jeg ikke enig i at han er for gammel. Visst er det viktig å tenke langsiktig, og satse på unge spillere med stort utviklingspotensiale. Eller i alle fall spillere med et visst potensiale for utvikling og fremtidig salg. Men det sagt så er det også viktig å ha spillerei stallen som er gode, helst på høyden, her og nå. Ijeh kan være meget god ut neste sesong i alle fall. Jeg synes det er lenge nok.

En annen sak er vel at også Ijeh som de fleste bør trives privat for å fungere skikkelig på banen. Hvis Ijeh syntes Fredrikstad var et bedre sted å bo enn Stavanger, av personlige grunner, så kanskje kunne han bli like god her som han var mens han ennå trivdes i Viking.

Dessuten har Ijeh kvaliteter som ingen av spissene i dagens FFK stall matcher. Stor, sterk og aggressiv foran kassa. Kunne lage rom for tekniske Everton og hurtige Adiyah.

Som sagt, jeg tror heller ikke på Ijeh, mest fordi han er så dyr. Men jeg synes likevel ikke tanken er så helt borte, og at en alder på 32 år ikke automatisk bør være en diskvalifisernde faktor i seg selv. ManU kunne jo forsterke laget for en halv sesong med en 35 åring. Godt eksempel på at en ikke bør tenke så langsiktig at en glemmer inneværende sesong.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f