Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 30 jun 09, 23:49

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Holters

Nå er jo noe av problemet (ifølge Anne) at keeperne ikke får trent noe særlig på feltarbeidet under treningene, da det ikke er prioritert...

Mulig det er rett, men samtidig har jeg hørt fra flere hold at Jerry er blant de aller beste til å utvikle keepere!
Det uansett veldig lett å peke på andre når man ikke har den utvklingen man håper på. Og Anne kommer alltid på banen for å unnskylde Staw uansett hva.

 

Dersom du har hørt dette om Jerry så ville du også visst at han ber gutta satste.

Som tidligere keeper vil jeg påstå at Staw har hatt sine skogturer i år, men det er fordi han ikke stoler på egne ferdigheter. Kan garantere deg at han har fått beskjed av trenerapparatet om å gå ut i feltet for å plukke balller, men av en eller annen årsak går han bare ut med 90% innsats. Dette er ting som kommer etterhvert, han må først finne flytsonen, så skal dere se at han kommer til å bli bunnsolid. Mulig Staw bør ta en tur til optiker eller lignende dersom han behøver linser med solbeskyttelse, ikke vet jeg. Kanskje han blir lurt av denne nye ballen de bruker i år, den er jo klin umulig å beregne, for med sine 190 og noen cm bør det ikke være den spissen i landet som kan måle seg mot ham i lufta så snart han timer opphoppene riktig...

Samme kan vel kanskje sies om Bråthen, men hans utfordring ligger i strekarbeidet, men det kommer, la gutta få føle litt på nivået, de beste keeperene nærmer seg 30, vel de beste har faktisk passert 30 også...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340