Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 30 jun 09, 01:26
Endret: 30 jun 09, 12:03
Endret av: FFK pra sempre

Opprinnelig postet av Anne

Skulle hatt moro av å høre hvor mange mål lasse har sluppet inn på feiling i feltet i år, kanskje han har fått beskjed om at han skal gå, at treneren kanskje vil han skal gå og feile der fremfor og stå?? Det er faktisk den eneste måten en keeper kan utvikle dette spillet. Men vi får se hvordan Erik takler Brann borte kanskje også Odd borte samt Rosenborg hjemme. Først da kan vi se hva han står for. De kampene han har hatt til nå har ikke de kvalitestpillerene foran mål. Du vil også kanskje påstå at Lasse hadde sluppet inn de tre målene som Erik har sluppet inn de to siste kampene? Men enig, la Erik få prøve seg..

Jeg ventet på når du skulle komme, nå som vi diskuterer Staw igjenLaughing
Men å skylde på treneren for keeperens opptreden er vel litt drøyt?
Og hvorfor skal jeg kanskje påstå noe som dumt og usakelig som at Lasse har skyld i Erik sine mål?
Det eneste jeg har påstått er at Staw ikke har vist noen nevneverdig positiv utvikling i feltarbeidet i år. Men kanskje du kan opplyse meg?

Du tar dessuten feil når du sier at keepere kun kan uvikle sitt spill under kamp, også fotballkeepere trener fotball faktisk, og det gjerne fem dager i uka. Det er helst der spillere skal lære nye ferdigheter, ikke i tippeligakamperCool

Men ledelsen tok ett valg når Ørlund forsvant, satstet på to så unge keepere som alle visste naturlig nok, ville variere i prestasjoner og gjøre tabber. Og når keepere gjør tabber blir det gjerne mål og poengtap!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340