Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jun 09, 14:28

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79

Opprinnelig postet av Patrioten

Kan vel ikke si at Lasse har lært av sine feil i år, det er jo ikke uten grunn at han har blitt benket.

Hvordan kan du si at ikke Lasse har lært av sine feil? Hvordan måler du det? Kan vel ikke forvente at han luker ut alle feil etter en gang og blir en keeper i verdensklasse med en gang vel?

Og nei, han blir ikke benket uten grunn selvfølgelig. Er enig i at Bråthen fortjente sjansen etter at Lasse har stått noen kamper under pari, noe som man absolutt ikke bør bli overrasket over at en ung keeper gjør innimellom.

Men hva synes du om Bråthen nå da? Han kunne jo tatt begge målene sist kamp... Utifra hva du har ment om keeperne før kan jeg ikke skjønne noe annet enn at du nå vil ha inn en av juniorere, for de to på a-laget har jo tabbet seg ut og ny keeper har vi ikke penger til.

 

Hvis du sjekker de kampene han har spilt i år, det være seg FFK, eller U21, så ser du at tabbene kommer igjen, ikke etter hver kamp, men innimellom og gjerne de samme feilene og da ute i feltet, der er han ikke mye trygg, da har han vel ikke lært?

Når det gjelder Erik har jeg mer tro på han og synes at han bør få like mange sjanser som Lasse har fått.

Han må jo få lov til å feile og få tillitt og trygghet han også. Mener, at han bør stå sesongen ut, hvis vi ikke får noen ny keeper.

Synes Erik er en bedre keeper, virker mer trygg på streken og i feltet, holder ballen fast, ser jo nesten ut som at  han har lim i hanskene, holder den bra.

Ellers, sier magefølesen at han er bra for FFK og magefølesen skal man vel stole på?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340