Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 29 jun 09, 12:51
Endret: 29 jun 09, 12:53
Endret av: Willy Renè

Jeg ser med skrekk og gru fram til den kampen hvor et lag skaper like mange målsjanser mot oss som vi gjorde mot Lyn. Med de keeperprestasjonene, eller nærere sagt mangel på sådanne, så vil nok baklengsmåla drelle inn.

Jeg har sett på sammendrag av FFK-Lyn og FFK-Glimt og synes Bråthen er ganske så passiv, ukonsentrert og paralysert. Ser ikke ut som han er klar for kamp i det hele tatt. Lyn-scoringen var selvfølgelig ikke lett å ta, men han bare snudde seg og så ballen gå inn, i det hjørnet han stod nærmest. Når FFK har slike sjangser som Lyn der, så redder ofte motstanderkeeperne. Vi ser vel nesten aldri at en FFK-keeper har en matchvinner-redning?

Det virker som om FFK-keeperne ikke er 100 % skjerpet, noe galt med oppladningen ?

Med bedre keeperprestasjoner i år så hadde FFK kjempet om Europe League-plass, det kan koste klubben dyrt å satse på to så unge keepere, Bråthen bør leies ut og FFK bør skaffe en rutinert og god keeper, ala Ølund, og la Staw komme inn i visse kamper.

Hverken Staw eller Bråthen har vist seg som noe førstevalg i år.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340