Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jun 09, 20:32

Dette var vel en leksjon i hvordan man ikke skal spille. Forferdelig bevegelse på midtbanen. Lurer faktisk på om det er årsverste, av den grunn at spillerne ikke gidder.

Joachim Jonsson snakket før kampen om at vi skulle jobbe for hverandre, og gjøre hverandre gode. Der syns jeg spillerne sviktet. Hverken offensivt eller defensivt gjør vi det. Det var helt forferdelig bevegelse, jeg er helt sjokkert. Det er virkelig flaut og talentløst av spillerne at de ikke løper mer. Helt forferdelig. Huff.

Den første feilen trenerteamet gjør, etter min mening, er laguttaket. Med en Wehrman på midtbanen hadde vi fått se en mer offensiv Borges. Isteden ble det til at Ramberg skulle være offensiv, og han bare surrer rundt uten å gidde å gå på løp.

Kvisvik er ikke villig til å ta de defensive løpene, og det er for slapt. Når Joachim Thomassen spurter opp og ned langs venstresiden for å gi Kvisvik bedre arbeidsbetingelser, burde han gjengjelde det. Det fører ofte til at Ramberg må presse på venstresiden, og Barsom må dekke hans rom. Så blir det ujevnheter i midten.

Dette var ræva. Rett og slett. Forferdelig skuffet, og syns spillerne kan ta av den høye lønna si og betale tilbake billettene. Andre kamper har det ofte kladdet litt mens spillerne har prøvd, i dag så det ut som om de ikke gadd.

Bråthen var dårlig, og burde tatt det første målet. Askar er for lite med offensivt. Piiroja var grei. Thomassen var god. Barsom var ræva. Ramberg var ræva. Borges var grei, men ble brukt feil. Kvisvik var ræva. Èverton var grei, god i 1.omgang. Tegström var ræva.

Wehrman er den som får ros av meg i dag. Spiller en god kamp, og på slutten løp han så det så ut som han skulle få krampe. Nesten den eneste som gidder å blø litt for drakta. Eksempel til etterfølgelse!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340