Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 28 jun 09, 11:10

Opprinnelig postet av GoFFK

Opprinnelig postet av jarleb

Forsangeren vår skal også ha ros for at han virkelig forsøkte å få med seg hele kortsiden og ikke bare selve plankehaugen. Ikke lett å få de som sitter til å bli med på sangene.

Bra initiativ å prøve og få med hele kortsiden, men dette må gjøres på en litt annen måte tror jeg. Om man bare roper "Kom igjen syng med" så blir det litt feil. Om forsangeren hadde godt foran med et godt eksempel og heller ropt "shalala" og på den måten demonstrert/sunget med og fått med seg feltet tror jeg muligens det kunne lykkes. Folk lenger vekk hører faktisk dårlig sangen og rytmen lenger vekk.  Altså veldig bra tiltak, ikke gi opp dette vil funke.Litt psykologi dette tror jeg..... Sitter rett bak mål og folket er litt trege der, men det vil funke til slutt......

Ellers har jeg lagt merke til at det er umuilig å få med seg langsiden på Rød_og_hvite når ballen er på motsatt side og alle ser en annen vei. Viktig at PH følger med på kampen og velger sanger som passer inn i spillet syns jeg.

Håper på bra stemning og 3 poeng i kveld.

Jeg trur faktisk dere kan klare å få med langsiden på "alle sammen for fredrikstad" nå. Var endel som faktisk ble med forrige kamp.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f