Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08
Innlegg: 499

Lagt til: 26 jun 09, 22:28

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg håper en kaptein på FFK hadde gjort det samme som Bakke. Jeg håper inderlig ikke en FFK trener noen gang vil kopiere Rekdal.

 

Dessuten sa ham: Ha deg vekk - din alkis

Kødder du nå eller?? Så du situasjonen? Det var Bakke og kun Bakke som startet hele bråket! Rekdal sa selv han IKKE hadde sett situasjonen selv engang, mens Bakke kalte Ålesund spilleren en filmer og diverse andre ting, selv om alle ser han blir felt!  Når Rekdal skal bli intervjuet blander også¨idioten Bakke seg inn og slenger kommentarer, da er vel Rekdal i sin fulle rett til å be ham flytte seg?
Alkisordet burde vel bare Bakke le av siden han sier det ikke er noe i det, minst like barnslig som en "tullete" kommentar er det vel å fly opp i strupen på en Rekdal som står å ser på pingla Bakke som sliter seg løs fra de som prøver å holde ham tilbake. Inderlig synd han ikke klinka til Reka, da hadde vi ikke sett Bakke i norsk fortball igjen!

Konklusjon, en tullete episode med en tullete kommentar fra Reka, men enda mer tullete oppførsel av Bakke!

Hadde kaptein vår gjort noe sånn hadde jeg vært flau i flere år!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340