Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 26 jun 09, 07:52

Jeg blir så provoset av slikt usportslig fokus; først og fremst på Bakke og Rekdal, men også media bør gå i seg selv. En slik sak hadde aldri blitt mjølka på den måten om den hadde inntruffet i Sverige. SVTs dekning av svensk fotball har et helt annet faglig nivå, og lar seg ikke forsøple av slike tabloide usportsligheter som har blitt TV2s varemerke. Husker en episode der Henke Larsson albuet en motspiller i magen. Det var ikke lenge etter comebacket i Helsingborg, og de hadde gode bilder av at det ble gjort med vilje. Episoden ble nevnt og kommentert, men så videre til neste kamp..  I Norge hadde en slik sak tatt fullstendig av, med ekstra sportstabloid og Bengt Eriksen, Davy Wathne, Mini og Frode Olsen i harnisk. Åhh, jeg blir provosert bare jeg ser de folka der !!  Nei, vi som bryr oss om fotball må være takknemlige for at NRK har fått en del av kaka igjen. Scheie og Nesbø er gutter som er med på å få fotballen opp og fram, ikke dra den ned i møkkakjelleren.   

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340