Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 jun 09, 23:44
Endret: 25 jun 09, 23:53
Endret av: Plankekæll

Du må få med deg hele situasjonen Lemmy.

Det starter med en totalt ufyselig og kvalm Bakke som anklager Rekdal for å sutre og klage på alt, Phillips for filming, at alle i hele universet unntatt Rekdal må se det. Når Rekdal blir hentet av NRK for intervju fortsetter den %&#¤%&#¤ klovnen Bakke og gnåle med Rekdal. Rekdal gidder ikke å høre på pisset, og vifter han bort med frasene "ha dæ vækk" (det var vel mer trøndersk, men la gå). Bakke gir seg ikke, og tilslutt kommer Rekdal med den meget treffende alkiskommentaren. Det eneste som ikke var så treffende med kommentaren var vel egentlig tiden og stedet.

Bakgrunnen for "alkis"-uttalelsen er at Bakke har grisekjørt i fylla, noe som er helt uakseptabelt. Man utsetter bare ikke andre folk for stor fare ved å sette seg søple drita inn i bilen og kjøre. Drink and drive er ikke kult i det hele tatt.

Deretter klikker Bakke i vinkel (følte han seg truffet?), og skal angripe Rekdal fysisk. Han blir holdt tilbake og dratt unna av lille Azar Karadas. Bakke ser ut som en villmann mens Rekdal står i ro og ser dumt på Bakke.

Etterpå kommer Rekdal med en saklig, rolig og flott analyse av kampen. Strålende saker!!

Jeg lar det ikke skinne fælt mye igjennom hva mitt syn på situasjonen er. Rekdal er en kontroversiell person, til tider over streken. Hvis jeg skal sette en karakteristikk av Eirik Bakke blir jeg bare utestengt herfra, så det orker jeg ikke. Men den mest sympatiske nissen i verden er han absolutt ikke. Han er vel like likandes som en stor bøtte med grisemøk.

Sluttresultat:

Bakke - Rekdal 0-1.

Uansett ser jeg ikke bort fra at minst en av dem får en skrape av NøFF, og her ligger vel Reka fra Romsdal dårligst an kjenner jeg NøFF rett. Uansett en bra mann denne I. Laughing


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340