Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 25 jun 09, 15:40
Endret: 25 jun 09, 15:42
Endret av: danan

Bedre trøkk i går ja, men vi har fortsatt mye å gå på. Særlig de folka som står på de fremste 6-7 radene på feltet. På meg virker det som at det er mest trøkk fra midten og opp på tribunen, de forann er bare med å klapper litt nå og da. De trenger en vekker.

"Dansinga" var helt rått, et par kamper til så har vi med hele feltet! Det tar litt på kondisen men litt trening tar man ikke skade av ;) Tenk dere den på VG-nedre og VG-Øvre i cupfinalen i år, det kommer til å ta av.

Jeg har trua på den nye sangen, bare folk får lært seg teksten så tror jeg det kan bli riktig så bra. Jeg lover at vi eller PH fikser ark med teksten på til neste kamp, så da er det ingen unnskyldning lenger. Folk må slutte å hakke på oss når vi kjører i gang nye sanger, det skjer hver gang. "Den skaper ikke noe liv", "syng noe alle kan" osv. Bare vent, dette blir nok en slager.

---------------------------

http://www.brigaderodhvit.com

Det ordner seg alltid for snille gutter!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340