Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MillwallAway

Bedriftsspiller

Ble medlem: 29 des 05
Innlegg: 21

Lagt til: 24 jun 09, 23:16

Først og fremst... fantastisk deilig å komme tilbake etter noen forsmedelige forsvarsfeil og faktisk klare å dra det i land. FOR en deilig følelse.. FOR en herlig kveld det alikevel ble for fotball!

Veldig enkelt oppsummert:

Mye positivt, mye elendig posisjonering, endel personlige feil. Syntes vi i dag gjør flere gode valg enn dårlige og vi står opp som et lag! Glad er jeg..

Kasey gjør en solid jobb. Bedre enn på lenge. Everton er jevnt god men får putta i en seig kamp, deilig! Ser også Thomassen i form, gjør en god jobb. Askar, litt tvilsom i posisjoneringen men villig og omtrent den eneste kanten vi har som gjentatte ganger kommer rundt og faktisk får lagt inn! (Når sist hadde vi en høyre ving som utfordret på fart og klarte å legge inn?) Ramberg gjør en grei jobb, ikke optimalt. Raymond har noen lacho passninger som bare han kan. Borges er tidvis usynlig men har flere ganger ikke greid å omstille seg når han må bytte posisjon under kamp. Borges skjorte på meg snart.. Bråthen er litt avventende i feltet (sees enkelt på et par tilbakespill) men gjør tross alt jobben. Litt dårlig posisjonering på to sjanser. Tegstrøm kommer til avslutninger men putter ikke. Forskjellen mellom han og Everton er at Everton iallefall nesten altid vinner oppspill og klarer å avlevere/holde ball. Tegstrøm klarte ikke det en gang i 2. omgang og med Bråthens oppspill mot høyre... Gardar kommer inn og er Gardar. Slapp i stilen, jobber tøft i duellene og kommer til en farlig sjanse. Barsom syntes jeg generelt har tapt seg og burde ha mye å gå på ennå. Han har ingenting på kant å gjøre... vil ikke være der og klarer ikke jobben. Raio klarer seg som altids bra, men en sinnsyk finte som nesten går åt skogen. (Hvilken stopper som aldri texas finter gjør det når vi har 3 "midtbane spillere" nede i forsvars rekka?)

PS. Spesielt glad ble jeg når jeg var på jernbanestasjonen og beskuet en driting lyn tater som blei bura rett inn fordi han var uggen. Sitter forsåvidt også i kupe med kun Lyn tatere som snakker dritt om laget sitt, trenere og alt.. for noen folk!! Svarte egentlig på tråden her fordi de også sitter og snakker om misnøyen med "Kenta" i spillertroppen.

Takk for alle FFK supportere som er positive og glade! :)

 

 

 

---------------------------

Det er ikke sport uten offside!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340