Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 24 jun 09, 16:05

Opprinnelig postet av kanogvetalt

 

Det er vel ikke slik at man må velge en av delene? Det er da ikke under kampene man setter opp flaggene? Flaggen gjør inntrykk på meg, og det tror jeg det gjør på mange andre også, inkludert de 22 ute på matta.

Må si jeg ble mektig imponert når jeg så Ulf Berg, og ett par til fra PH, sette opp flagg på Kråkerøy broa i kuling og regn når jeg kjørte til jobb en mandag morgen. Å kritisere dette er helt håpløst!

 

Nå tror jeg de fleste bortsett fra Lemmy har missforstått hva jeg prøvde å si:

Man kan ha begge deler, det er ingenting galt i det. Desto mer, desto bedre er det. Men når ingen av delene fungerer, altså; Vimplene kan ikke henges på broen, og stemningen på stadion går en vei og den er rett sør i huttahei land. Da syns jeg heller supporterne burde bruke tiden sin på den viktigste av disse to delene. De får selv dømme hva det er. Personlig tror jeg Tifo, Sanger, Stemning og generelt mer engasjement under kampene er viktigere enn disse vimplene.

All de ressursene og tid som brukes på å få vimplene tilbake på broen mener jeg personlig kan blir brukt til tifo. Jeg ble veldig flau(selv om jeg ikke er medlem av PH) da PH brukte samme tifo under åpningen av sesongen som de hadde under siste kamp ifjor. Det var tragisk. De 2-3 timene som ble brukt på å henge vimplene kunne bli brukt på en annen tifo, uansett hva bare det ikke er det samme som før.

Ikke missforstå meg. Jeg mener ikke disse vimplene ikke bør stå der. Men når jeg, resten av fotball norge og PH selv vet at de sliter med andre viktigere ting enn disse vimplene, ja da bør man bruke tiden på å få de oppklart. Når de er oppklart skal jeg personlig melde meg inn i PH og hjelpe med å henge disse vimplene opp hver eneste kamp i 3 sesonger!!

---------------------------

---------------
- E.D. #9 -
---------------


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340