Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 jun 09, 12:12
Endret: 24 jun 09, 12:14
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Jasko
Da syns jeg PH og supporterne burde bruke tiden og ressusene sine på andre ting som støtter mer, enn på 2-3 vimpler på en bro.

Hvorfor kommer du drassende med 2-3 vimpler? Er det for å prøve å latterliggjøre dette? Det er da vitterlig snakk om en hel bro fylt med vimpler. Du tror dette har null effekt på spillerne når de kjører over der på vei til kamp? Du tror ikke det sniker seg inn litt at denne byen bryr seg om fotball, og at fotball betyr en hel del i denne byen?

Det er flere enn Rami Shaaban som har uttalt at de har skjønt at fotballen betyr alt i denne byen, at det gjør den spesiell, når de har sett hvordan innbyggerne pynter byen i klubbens effekter. Deriblant disse vimplene på broene. Hvilken annen norsk by står så til de grader hele byen bak å vise at dette er FFK-land (bytt da selvsagt ut lag, så jeg slipper den)?

Jeg skal si deg det, det er ingen ting som å komme til Fredrikstad badet i solskinn og se hele byen, inkludert brorene, er dekket i rødt og hvitt. Da vet man at det er kamp. Alternativet? Den vanlige hverdag med ei trist betongbro. Kampdager er ingen vanlig hverdag!

La nå innbyggerne få lov til å kle byen opp på kampdag, inkludert broene, uten at dette skal bortfeies som meningsløst og et par simple vimpler.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340