Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 22 jun 09, 21:00

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Plankekæll

Dette blir fort dobbeltnedrykk frykter jeg. Synes FFK og FFK2 taper alt for tiden jeg. Og dette skal være spillere som banker på døra for å spille Tippeligaspill?? Ikke bra nok rett og slett.

2. laget består hovedsakelig av junior og guttespillere. Det er ikke første sesongen 2. laget sliter, men jeg tør vedde på at det aldri tidligere har vært spilt med så ungt mannskap som denne sesongen. Mange av de mest sentrale juniorene har også slitt med skader denne sesongen. Tok du med det i vurderingen din?

Hei kæll.

Når jeg ser på lagoppstillingen denne kampen er mer enn villig til å ta tilbake det jeg skrev. For dette laget var jaggu ungt og urutinert med kun Adiyiah og Trulsen som har erfaring med Tippeligaspill.

Jeg vet at 2.laget har hatt et ungt mannskap i hele år, men i flere av kampene har faktisk 6-7 a-lagsspillere deltatt samtidig med variabel innsats. Her kan jeg nevne spillere som Adiyiah, Tegström, Levon, Gardar, Barsom og Wehrman.

Her står det om denne kampen mot Kopervik. (fra Fredriksstad Blad)

Glenn Rostad skrøt av laget, så da kan vel jeg klappe igjen. Embarassed


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340