Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 21 jun 09, 12:38

Hva som er riktig for din far  Rød for alltid har jeg selvfølgelig ingen forutsetninger til å mener noe om. Jeg vil bare at du skal vite at jeg føler med deg.
Det samme føler jeg for Grônhagen med familie.

Når det gjelder Høgmo, var resultatet faktisk at han gikk av i samråd med familien.
Bondevik synes jeg er ett meget dårlig eksempel , fordi han var åpen og det kun varte 3-4 uker totalt.

Hvis dere hadde giddet å lese alt jeg har skrevet ville dere sett at jeg mener det kan være det beste for han selv. Man blir sjeldent raskere frisk med å ha ett stort ansvar med problemer hengende på skuldrene.
Ja jeg snakker faktisk av personlig erfaring som tidligere leder på ett relativt høyt nivå og langtidssykemeldt og som veldig mange nordmenn har også jeg mistet foreldre til kreften, uten at jeg har interesse av å utlevere meg selv særlig mer her.

Dessuten har jeg forutsatt i mine tidligere meningsytringer en annen mer tabubelagt årsak til sykemeldingen enn kreft..
For hvis denne sykemeldingen har bakgrunn i kreften, er det ett eksempel på så dårlig personal og mediehåndtering at jeg ikke finner ord. All den tid den katten var ute av sekken allerede, og det ville kostet så lite å være åpen igjen.  Det er ganske merkerlig at Grönhagen sine ansatte ikke er informert om årsak, hvis det er en forlengelse av tidligere sykemelding.

Og de som ikke skjønner at det er forskjell på toppledere og ansatte, bør tenke på hvorfor førstenevnte får fallskjermer og ikke "lastebil sjåføren" man relativt uproblematisk kan finne en vikar til. Når man tar en profilert jobb som fotballtrener må man desverre regne med spekulasjoner, i alle fall blant klubbens supportere.  Det er ingen menneskerett å være toppleder/trener.

Jeg synes klubben og Grönhagen bør vente en stund hvis det er kreften og ikke det andre som er årsak, men det går desverre også da en grense før klubben må finne ny trener permanent.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340