Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 jun 09, 20:57
Endret: 20 jun 09, 20:58
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av innvandrer
Hva med å vente til Ørgyte rykker ned, da blir Åge Hareide fristillt. Han har gode resultater som klubbtrener.

Heller ikke noe dumt forslag syns jeg. Som landslagstrener var han ikke noe videre, men som klubbtrener har han oppnådd store ting. Gull med Helsingborg, og det ble vel nesten gull med Brønby? Mener han ga seg før gullet ble sikret eller noe. Det samme skjedde vel i Rosenborg. Lå an til gull med RBK før han først ble uspiselig som RBK-trener for Bratseth, og vel en del år senere uspiselig for det norske folk som landslagstrener.

Skuffet over manglende disiplin overfor landslagsgutta, virket som han mer prøvde å være en kompis med gjengen enn en autoritær leder. Men det er kanskje vanskelig å trenge igjennom til enkelte bortskjemte utenlandsproffer, hva vet jeg. Kunne ha blitt et spennende valg, men han skal vel neppe ha en cola og to slicer pizza i månedslønn, og det er vel det FFK har råd til akkurat nå.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340