Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 19 jun 09, 16:31

Henning Berg er en av de absolutt beste trenerne i Tippeligaen per dags dato(muligens den beste etter Hamrèn).

Jeg syns han har fått et noe ufortjent rykte som en temperamentfull drittsekk. Han har vel hatt et par episoder med et par litt uheldige uttalelser, men syns det begynner å bli en stund siden nå. Han har vel lært, han er tross alt nokså ny i gamet som trener..

Fotballfilosofien hans syns jeg er flott. Lyn var i fjor et av de lagene som spilte best fotball(sammen med FFK og Stabæk). Det var spilleglede i hele laget, og med masse flott pasningsspill. De var egentlig ganske artige å se på til tider.

Det jeg har sett av LSK i år har også vært positivt. Det er vel det mest spillende Lillestrøm-laget jeg har sett på lenge. En kamp med "Fugla" involvert er ikke lenger synonymt med tusen lange pasninger og nedslaktning av motstanderne.

Og til sist må han jo roses for sitt talentarbeid. Både i Lyn og i LSK har han latt unggutter få massevis av tillit. Det er rett og slett helt fantastisk! Spillere som Ruben Gabrielsen og Stian Ringstad hadde vært milevis unna spilletid om de hadde vært i FFK..

Må også her rose LSK. Det virker som om de har gitt Berg full tillit, noe som gjør at han har turt å satse på unge spillere. Jeg personlig syns trenerpolitikken til mange klubber er helt horribel, med kun kortsiktig tenkning. Jeg tror at LSK vil dra nytte av den jobben de gjør i dag i mange år fremover!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340