Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 18 jun 09, 22:17

Opprinnelig postet av schpa84

Det var en morsom opplevelse å gå på kamp i dag. Når vi lå under 1-3 tok jeg det for gitt at vi var ute av cupen. Det er lenge siden jeg har blitt så glad for en scoring, som 3-3 målet i denne kampen. Det vekte gamle følelser til liv igjen. Savner den utrolige gleden over målene som vi opplevde de første årene etter opprykket. Jeg må si at det er lenge siden jeg har følt det på den måten. Bedre en verdens beste orgasme!

Det er fryktelig deilig å komme tilbake etter å ha ligget under, spesielt når det teller. Jeg glømmer aldri følelsene under og etter semifinalen mot Start i 2006 - det var forøvrig min siste kamp på gamle Stadion.

Men det skal ikke være nødvendig å oppleve noe som i det hele tatt ligner på det i en cupkamp mot et 2. divisjonslag! Da er det noe seriøst gærnt!

Og uansett så deilig på alle måter fotball kan være, så mener jeg fortsatt at sex er bedre. Wink

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f