Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 17 jun 09, 07:36

Synes dette er virkelig synd, uten at jeg vet årsakene til hans sykemelding.

Personlig mener jeg at Grønhagen har gjort en meget bgra jobb i FFK.

Dessverre er det slik at det å stille krav til fotballspillere ikke er den letteste saken i verden, alt for mange av de "sliter" med sine "Maradonna-nykker" som presse og mange supportere støtter opp om.  Dette må slite på en engasjert trener som stiller krav om "arbeidsmoral", samtidig mange har gjort det de har kunnet for å sette han i misskreditt. Rykter og halvsanheter er blitt publisert både under Karlsen saken og seinere. Føler faktisk at enkelte har hatt en personlig agenda i denne saken, på tvers av som er FFK sitt beste.

Uannsett utfall av denne saken, håper jeg at enkelte som har i egne øyne spredd " sanheter" bør begynne å tenke på om det er FFK eller deres eget EGO som bør være drivkraften.

Konklusjon; lykke til videre Grønhagen og jeg unner Aune hell og lykke i framtiden.

Samtidig må jeg begynne å stille meg spørsmålet om mange av "medgangssupporterne" virkelig fortjener et lag i TL.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340