Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 17 jun 09, 00:20
Endret: 17 jun 09, 00:43
Endret av: FFK pra sempre

Jeg må bare si at hvis Grønis nå må gå av andre grunner enn medisinske, sier det så mye om styret at hoder må rulle.
Det går ikke ann å vingle så mye som de har gjort på kort tid, spesielt sett i lys av TKK saken.
De leker med klubben og demonstrerer en uprofesjonalitet som jeg virkelig ikke håper får passere uten konsekvenser. Er det ike nok tull nå for å legitimere en ekstraordiær generalforsamling?

Når det er sagt er denne "krisen" som en plutselig treneravgang jo er, en spennende mulighet for oss som ikke er i nesegrus beundring av Grønis.
Blir bare redd hva det sittende styret kan finne på, de ringer vel en psykolog for å stå på trygg grunn som Børresen sa på siste årsmøtet.

At F-B er mer interessert i hva 16 åringer i klubben gjør i fritiden, enn hva hva styret består av og finner på å gjøre sier ganske mye om dem.  Skulle likt å lese en grundig artikkel om styrets kompetanse.
For meg så virker det som det består av en gjeng uduglige mennesker uten relevant kompetanse, hva gjør feks en lokalpolitiker kompetent til å sitte i dette styret? Hun sa jo selv sitat "jeg synes det er hyggelig å bli spurt men vet ikke helt hva jeg går til"
Eller for den saks skyld ledere fra småbedrifter med halvparten av FFKs omsetning. eller administratorer fra undervisningssektoren. Alle vet jo hva slags type mennesker som jobber i BI, NKS og tilsvarende, teoretikere som ikke kan lede eller drive butikk selv.

Skulle ønske en mann som Anders Onarheim kunne kommet inn som styreformann, en som faktisk har solid lederbakgrunn og dokumenterte resultater. For jeg tror nemlig det ikke blir bedre før det ryddes opp i toppen av organsiasjonen først.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340