Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 jun 09, 20:34

Idag er jeg ordentlig nedfor, og ordentlig utafor.. Ble litt irritert da Kanarihønsa begynte å synge er det alltid så stille over der på slutten av kampen, da hadde Plankehaugen sunget og stått på i 90 minutter, mens de sjøl hørte du bare i perioder(hvertfall mitt synspunkt)

Hadde egentlig ikke regnet med 3 poeng, men når jeg så hvor godt vi hang med de fysisk, hardtspillende gule spirrevippene fra Åråsen så begynte jeg å få trua, men som vanlig når jeg har trua, så taper Fredrikstad..

Er misfornøyd med forsvaret vårt idag, Piiroja og Martinsen har vært svake, Lasse Staw drev med mye rart og jeg må ærlig innrømme at jeg savnet litt Daniel Ørlund bak der idag.. Men men...

Tap er tap og jeg skriver kanskje litt mye rart her nå, men er utrolig skuffa over kampen og det vi presterer, og blir litt nedfor av det..

Vi får bare håpe guttæne reiser seg til neste kamp og hvertfall får med seg ett poeng fra Molde kampen..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340