Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 jun 09, 20:18

Huff, dette var dårlig. Defensivt gjør vi utilgivelige tabber, men offensivt syns jeg faktisk det i perioder var bra.

Martinsen viser vel i dag hvorfor han ikke spiller på noe høyere nivå. Han er en altfor dårlig 1F.. Det viser han på både LSKs 2. og 4. mål. Det er egentlig litt skremmende at det ikke har kommet tydeligere frem før i dag. Det sier litt om nivået på TL. Martinsen er kjempegod i å løpe opp spillere når det slås i bakrom, og det er nesten kun det en stopper i TL må gjøre pga. de uttallige langpasningene i bakrom.

Staw gjør mye rart, og det ser ut som han har lite selvtillit også. Synd. Men han er ung, og jeg mener han bør få fornyet tillit neste kamp. Han lærer av sine feil- og er det noe en keeper trenger, så er det å vite at han blir satset på til tross for tabber.

Ellers kan man vel oppsummere med at begge sidebackene klarer seg greit. Thomassen var til tider bra. Kvisvik syns jeg gjør en god kamp. Har en ekstremt god pasningsfot til å være TL-spiller, og jobber også bra hjem. Askar syns jeg var veldig, veldig usynlig.

Den sentrale midtbanen var utrolig dårlig. Det er en særdeles lite kreativ midtbane, med altfor mange feilpasninger. I tillegg syns jeg de jobber dårlig sammen. Avstanden mellom midtbanen og forsvaret var til tider veldig stor, og jeg syns begge to slet. Skuffende.

Everton syns jeg var veldig god. Jobber fantastisk hjem hele kampen! I tillegg er han god til å holde på ballen når han for en gangs skyld får den. Borges får ikke nok baller å jobbe med, men syns han gjør det bra fordet. Har en god pasningsfot.

Ulempen med å sette Borges så høyt i banen er at vi ikke har noen på midten som kan få ballen opp dit. Tror ikke jeg har sett en kamp så langt hvor Borges og Everton har vært så usynlige som i dag. Jeg håper egentlig at vi får kontiunitet i det vi holder på med, og ikke rokerer for mye på laget, men er det duket for Martin Elvestad? Etter hva jeg har hørt har han en god pasningsfot..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340